Kvalitets- og registreringsansvarlig SSA

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du den social- og sundhedsassistent, vi mangler, med dybdegående kendskab til FSIII, der ønsker at arbejde med sundhedsfaglig kvalitet, samt sikre den gode opstart hos vores borgere?

Hvis dit hjerte banker for det komplekse forløb -forløb, der kalder på "det lidt mere;, nye borgere, samt kvalitetssikring af kendte borgere? -forløb, hvor du skal bruge din faglighed for at få enderne til at mødes, og hvor du prioriterer knivskarpt og har blik for de gode løsninger?

Så er du måske lige den SSA, vi leder efter?

Du vil blandt andet skulle være med til at sikre, hvad vi kalder den gode opstart. Her vil du køre ud til nye plejeborgere i den periode, du vurderer nødvendig. Her er nogle af dine vigtigste opgaver at sikre korrekte hjælpemidler, nødkald, ajourføring af KMD NEXUS, samt sikre den gode relation og tilknytning til den hjælper, du i samråd med hjælperteamet, vurderef skal være kontakt-person.

 

Et kontor med fokus på nærhed.

Vores kontor består på nuværende tidspunkt af 1 afdelingsleder, 1 teamleder, samt en planlægger.

Vi samarbejder ligeværdigt og holder dig up to date med ugentlige sparringsmøder.

Du vil i samarbejde med teamleder, afholde ugentlige triagemøder, hvor udfordrende borgerforløb vil blive vendt.

Du er i tæt samarbejde med vores planlægger omkring planlægning af borgerforløb, der i perioder kalder på en særlig observation.

 

Din arbejdsdag vil se således ud.

Du vil være i tæt samarbejde med vores super-dygtige hjælperteam, lytte til deres ønsker, være der for dem, hvis de har behov for at ”læsse” af, samt reagere, hvis en borger begynder at skrante.

Hvis der er brug for din observation, skal du af dig selv tilbyde din sparring og den ekspertise ,hjælperteamet har behov for i den givende situation.

Derefter forventes det, at du sikrer ajourføring af journalsystemet, samt vurderer den nødvendige hjælp.

Du skal derfor kunne have flere briller på;

  • Lave ajourføring af borgernes data.
  • Lave ugentlige egenkontrolbesøg
  • Besvare telefonen og tage dig tid, når du snakker med borgere, pårørende mm.
  • Tage på borgerbesøg, hvis der er behov for sparring, eller hvis det er det, der er behov for på dagen.
  • Opstartsmøder hos nye borgere. Dette indebærer at forventningsafstemme hjælp, tidspunkter for levering af hjælp, mm.
  • Du varetager delegeringer, samt laver medicinkørekort med personalet.
  • Du står for fokusuger, samt evt. undervisning efter ønsker fra medarbejderne.

Du arbejder 32-37 timer om ugen i hverdagene. Hvordan timerne fordeles, finder vi ud af i fællesskab.

Du er med i vores bagvagtsordning hver 3. uge. Du er ikke på kontoret, du håndterer evt. sygemeldinger hjemmefra.

Du vil udover din løn modtage tillæg for bagvagtordningen (overenskomst med FOA).

Du er social- og sundhedsassistent og har kendskab til KMD NEXUS arbejdet med FSIII og FMK

Dine opgaver vil være mange, og du skulle kunne leve med at have mange bolde i luften og flere kasketter på. Hvis ovenstående kunne være interessant og vil du gerne høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte mig på tlf. 50605899 i dagtimerne ,eller sende mig en mail på lotte@omsorgsjaelland.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Helsingør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Omsorg Sjælland, H P Christensens Vej, 3000 Helsingør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: lotte@omsorgsjaelland.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5856539

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet